16 månader <3


Fredag.

Idag har jag och min pojkvänn (soon to be sambo) varit tillsammans i 16 månader. Känns synd att jag inte kan "fira" det med honom eftersom han bor 46 mil från mig. Men som nämnt så ska vi flytta ihop så fort som vi kan och datumet kommer förhoppningsvis vara nu i slutet på september om det inte dyker upp jobb för honom! Det skulle passa otroligt bra om han flyttade in i slutet på september eftersom jag har avslutat min utbildning då, älskling fyller år i början på oktober och vi firar också 18 månader då. Dessutom får jag dubbel lön i september (utbildningen + mina två jobb) så det blir super! Hoppas inget skiter sig som sagt!

Ursäkta att detta nästan bara handlade om honom.

Igår var iallafall jätte mys, vi möttes vid fem och gick och handlade sedan mötte vi upp min kusin och hennes hund och åkte hem till mig och drack champange medan vi lagade tacosen och förberede efterrrätten (hur de nu stavas). Det blev mums, efter maten satte vi oss i vardagsrummet och kollade på filmen "Juryn - A time to kill" som är en otroligt stark, rå och bra film! Utspelar sig (och filmades) 1996 och handlar om en liten stad i södern och dess fördommar mot svarta, slutet är helt fenomenalt! Alla borde se den filmen!

Ikväll blir det även mys med tjejerna men denna gång hemma hos en av dom! Vi ska göra goda drinkar och bli söta i huvudet^^;;

Imorgon kommer jag att jobba på mitt andra jobb, börjar tio så får alltså åka här hemifrån vid ungefär halv nio eller tidigare.. Har verkligen ångest eftersom min chef inte kommer vara där (min chef är en av mina bästa vänner, kännt henne i nio år). Så det ska bli konstigt typ..

Jag vaknade upp klokan 13 idag så hela dagen är förstörd för man går runt och är jätte trött hela tiden! Jag som måste "träna" på att gå upp senast 6.30 på mornarna för att vara pigg när jag pluggar! Nej nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen! Får göra lite kaffe så jag orkar ikväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0