åh gosh,,


Fredag.

Så är man upe med tuppen ungefär. Älskling smsade och väckte mig 08,00 imorse på min begäran. Så idag är man jätte trött! Vad händer idag då, jo, när jag väl nu orkar ska jag bara klä på mig och åka till mamma, där ska jag städa lite efter min vistelse där i en veckas tid. Klockan 12.15 börjar jag jobba och slutar inte förs 21.15. Det betyder att jag kommer stupa i säng ikväll runt 22.30 om jag har tid! Herregud vad jag verkar lat, sitter här klockan snart nio på morgonen och pratar om när jag får gå och lägga mig ikväll!

Vad ska man hitta på i helgen? - Får väl se vad som händer på lördagen är jag helt ledig och på söndagen jobbar jag från 08.00 -18.00 (mmm tio timmar).

Nej nu måste jag åka innan jag somnar igen och försover mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0