God morgon..


Tisdag,

Det är ungefär vid den här tiden jag brukade vakna förut. Men de senaste två veckorna har jag vaknat innan tio, och idag vaknade jag klockan åtta! Dock var det ofrivilligt då min trappuppgång är väldigt lyhörd och det var en snubbe som stod och bankade på någon annans dörr, men jajaja.. Skulle ju endå upp och ringa in mig sjuk till jobbet, så det var väl lika bra, kanske jag kommer i säng ikväll istället..

Idag har jag iallafall varit väldigt produktiv. Jag har duschat och gått ner och handlat så gott som alla ingridienser till en vegetariska lasange min vän lärt mig, den är ungefär ett av de godaste ting som finns! ska lägga ut recept och bild här när jag gör den idag eller imorgon, den är otroligt simpel att göra. Jag har även torkat av skåp, luckor och lådor i köket och håller nu på att rengöra ugn och ska sedan ta itu med badrummet! Sedan om jag orkar ska jag även ta vardagsrummet och sovrummet. Sedan behöver jag åka till en affär och köpa tvättmedel så att jag kan tvätta, men vet inte om jag orkar göra det idag.

Jag mår iallfall lite bättre idag, hostar fortfarande och låter som en kråka och är allmänt svag i kroppen, men man får städa och vila och sen städa och vila lite till! Tror att duschen hjälpte till lite. Otroligt skönt att få "duscha bort det sjuka".

Vad långt det här inlägget blev jämföft med mina andra inlägg, antar väl att lusten börjar komma tillbaka.. Det var ju bra^^;;

Hm.. Vad finns de mer att säga jag kan ju presentera mig.

- Hej jag heter, Vanessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0