Jag är opålitlig och ber om ursäkt


Tisdag.

Idag har varit insane. Första gången idag jag sitter ner och slappnar av är just nu! Klockan är liksom 22.35! Idag försov jag mig en timme och gick upp sju istället för klockan 06.00. Så jag hade en halvtimme tills bussen kom. Jag hann, men kom dit osminkad, håret blött och en tröja som jag sen märkte var smutsig. UNDERBART! Har dragit i mig 5 koppar kaffe idag!! 5!! OMGAD Vanessa skärp dig!  Dagen började som sagt 08.15 med att vi pratade biljetter, sedan var det lunch klockan 12 som kostade 104 kr. Jag åt räksallad med två yttepyttemini brödbitar pris 69 kr, och en hallon och blåbärs smoothie för 35 kr. Efter lunch pratade vi även då BARA om biljetter tills klockan 15.15. Då var det dags att gå till tågen och få en varsin tågvärd och sedan åkte vi tog tills halv fyra. Sen fick jag åka hem. Men ja.. like that gone happend typ! åkte ju hem i tre minuter och sedan var det bara att packa ner datorn och åka till pappa. Där serverades det god middag (min ångest släppte lite för den dyra lunchen) och pappa meckade sedan med datorn lite. Sedan kom jag hem vid 20.15 och bestämde mig för att städa, diska och laga pisto (pisto är som en "salsa" bestående av krossade tomater, paprika och lök) Men när jag skurit upp lök och paprika och hade brynt det ska jag öppna en burk krossade tomater, så ser jag att färgen är väldigt mörk, så häller ut det och ut kommer en stor klump med mögel, så jag spydde och kastade maten eftersom jag då slängde resten av mina burkar med krossade tomater. Så det var bara att diska och städa och det blev jag som sagt klar med nu.

Så klockan är mycket och om jag inte ska försova mig imorgon måste jag sova nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0