Ojdå,,


Söndag.

Igår var hårt! Shit! Jag jobbade på mitt andra jobb igår och det var stress från morgon (läs: 10.00) till kväll (läs:17.00)! Dessutom var det blå himmel så vi hade de inte lugnt med gäster!

Hursomhelst, jag har inte direkt kommit in i bloggandet än, därför det blir sällan och sporadiskt men jag ska försöka längta och så! Ehm.. Jag blev väck 13.00 idag av min kära pojkvänn på sms med texten "Du kan ju inte sova såhär länge nu får du ta och vakna" Jag ringde honom och lät "Öööööhhhmmmmeeeiiinn" Hämnden var ljuv.

Tills nu har jag spelat på datorn, ätit pannkakor, tittat på tv, mamma kom över nyss med block och pennor till imorgon och så tog vi en liten promenad med hunden.

Shit vad nervös jag är för imorgon oj oj oj oj oj! Eftersom vi ska ha uniformer på detta jobb så har mamma och jag kommit överrens om en pakt; jag ska gå ner tio kilo och hon ska sluta röka, jag firar detta med att göra pasta med coctailtomater till lunch! Nu kurrar magen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till det nya jobbet!

2009-09-09 @ 16:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0