sjuk,,


Måndag.

Har inte skrivit på länge men min helg blev inte direkt lugn. Så fort jag kom till jobbet bad dom mig jobba lördag också.. Så har alltså jobbat hela helgen. Blev även sjuk natten till söndagen, men eftersom jag har det jobbet jag har kunde ingen komma och byta av mig för det vara semester och allt. Så fick jobba 8 timmar på söndagen endå så idag tog jag ledigt och har bara legat i soffan hela dagen.

Måndag: Ligga hemma i soffan och vara sjuk, kanske städa lite.
Tisdag: Jobbar 16.00 - 21.15
Onsdag: Städa och handla
Torsdag: Stor lunch med Jenny och Anna, sedan bär det av till utomhusbion 
Fredag: Inget planerat
Lördag: Jobbar 10.00 -
Söndag: Vila, ladda och sova tidigt!!

Nästa vecka börjar min utbildning jag är supernervös, förväntansfull och rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0