Söndag och jag har insett saker.


Söndag.

Igår kom min lilla systeryster hem till mig, vi gjorde grönsaksoppa och åt pannacotta (stavning?) till efterrätt. Mamma ringde mig innan hon kom hit för att varna mig att lillasyster hade match klockan 12 idag på morgonen och inte kunde vara uppe till två och hålla på. Sedan när syss kommer hit så säger även hon det "mamma sa att du inte har någon tidsuppfattning så vi inte kan vara uppe länge".... Det må så vara att jag inte gått upp innan tolv med vilja sedan jag tog studenten (29 maj 2008) och att stanna uppe till tre på morgonen är ingen big deal. Men sen jag började min kurs så är jag tvungen att gå upp sex på morgonen och vara pigg och alert, jag är inte dum och lägger mig vid tre då.. Omgad.. Nej jag har blivit nörden som blir trött vid 20 men stannar uppe till 22 av princip sak och somnar kort därefter och har även börjat vakna med väckarklockan som piper klockan 6 på morgonen!! Så mamma - in your face! nu är som sagt klockan 21.13, så nu ska jag fabbla ihop en kort presentation och sedan kallar sängen på mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0