Söndag...


Söndag.

Hej,, jag har varit lite borta ett tag, men lusten går och kommer..

Min fredag var låååång, Vi började som sagt 08.15 och vi slutade 17.00, Dessutom skulle en av oss hem och tänka över helgen om den ville vara kvar eftersom han kände sig lurad och "detta är inte min grej"  så vi får se imorgon om vi har gått ner till sex stycken, vi började som tio.
Efter skolan åkte jag hem, åt middag, fixade mig och begav mig in till stan igen, det var dags för bar med tjejorna! Vi hamnade på något som hette Big Ben. Där satt vi och jag drack en cider och vi pratade om veckan som har gått, eftersom vi alla har börjat jobba igen. Efter de drog jag och kusin till Gyros, som jag måste säga blev förbannad på, för det första så drar dom 3 kronor under hundra kronor. det är enligt svensk lag olagligt eftersom de inte är kunden som ska stå för de utan företaget, och för de andra när man betalar 75 kr för en biffteki tallrik så ska man få sallad, pommesfrites, själva biffen och pita bröd, jag fick allt utom pita brödet och då säger dom att de har slutat med det efter klockan 23, men de har inte ändrat priset!!! Jag blev förbannad, så jag säger bara de, alla som ska handla på gyros i skanstull, akta er! sedan gick vi hem till kusin och kollade Frasier och sov länge länge.

Lördag.

Jag vaknade vid halv ett på dagen och då fortsatte vi vårat Frasier maraton, sedan åkte vi till farmor och bakade bullar och jag kom därifrån med 3 stycken papperspåsar med grejor, allt från blomskott till toalettrullar!

Idag springer jag upp och ner i tvätt stugan, ska även städa upp i lägenheten och försöka ta mig till mataffären för mat i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0