Tjao..


Onsdag.

Godmorgon eller något.
Sitter nu här framför datorn med en skål hallonkräm och mjölk, behöver en rejäl sockerkick för att vakna och göra det jag ska göra idag!

Idag kommer mina girlfriends hit! Vi ska äta tacos och sen vet jag inte alls vad vi hittar på, för tillfället fínns det fyra olika vägar att gå;
1, Åka in och se sommarbio, dock så är det filmen pianot som tydligen ska vara långtråkig, dessutom viskar smhi regn ikväll.
2, Åker till sthlm kulturfestival och ser 70 tals film i svart vitt.. den var tydligen dålig den filmen
3, Stannar kvar hemma hos mig och ser på film
4, ingen aning

Eftersom de kommer hit ikväll har jag lite saker att göra, typ dammsuga och plocka upp udda strumpor i lägenheten, måste nog skura också! Älskar mitt skurmedel, det doftar syrén! Nej men nu måste jag nog fortsätta jag ska hinna till affären också och handla inför middagen! Det blir tacos och hemlig dessert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0