God eftermiddag.



Hur har eran dag varit?
Jag sitter för tillfället på jobbet, har min lunch. Det blidde inget ledigt för mig idag. Och imorgon så är det matshopping hela dagen inför lördag. Men det är ingen så farlig jobbdag idag, skulle dock varit trevligare om man slapp den konstanta huvudvärken. När jag kommer hem ska jag få toast av mannen^^;;

Vet inte vad jag ska skriva, Bakade mina första pepparkakor igår! Så snart är de jul! två veckor kvar tills första advent, verkligen kryper i fingrarna att få sätta upp julstjärnan och tända alla ljusen. Min amaryllis jag köpte för någon vecka sedan har växt sig riktigt stor och kommer nog slå ut närsomhelst!

Nu ska jag gå tillbaka till jobbet.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0