God förmiddag?


Morgon, morgon.

Vaknade upp av att telefonen ringde 11.18. Transporten ringde och berättade att jag jobbar imorgon och tre dagar nästa vecka. Får se om jag har några tider på andra jobbet också.
När man avslutat samtalet studsade man upp med ramsan i huvudet "gå upp nu och vänd på dygnet, gå upp nu och vänd på dygnet!" Sagt och gjort. Städat vardagsrummet, sovrummet och slarvdammsugat i hallen. Sedan ringer kära mamma och väcker pojkvännen pga jag råkat av misstag, ehm.. lämnat telefonen i sovrummet. Så ska dit och snylta middag ikväll sparar man in dagen lunch och middag, yej! Ska väl ställa mig med det stora diskberget nu och sedan fösöka få upp Mr Sleepyhead.

pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0