Hej igen.



Det var ett tag sen.. tre veckor sen. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, fick bara lust att visa att jag finns eller så. Inatt jobbade jag natt så kom hem imorse vid 7.15 och sov till klockan 16.00 idag. annars har vi städat, bokat biljetter, diskat och jag springer upp och ner i tvättstugan. Väldigt skönt att vara lite aktiv och fixa det mys här hemma.

För tillfället längtar jag väldigt mycket till jul pga att det ryktas om att få present kort på ikea och de betyder att jag och älskling äntligen kan fixa det vi vill i lägenheten, som för tillfället är saker för 3000 kr + säng på ca 10.000.

Men först att se fram emot är tiden tills julen, ska dra med älskling på julmarknader och så är det ju lussebak hos farmor<3

Längtar ni tills jul?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0