Fnatt,,


Torsdag.

Sen igår kväll har jag fått inredningsfnatt! Eftersom jag och kära pojkvänn har flyttat ihop har ekonomin blivit lite yttepytte större så (när han skaffat ett jobb). Så alla idéer om hur det ska se ut i våran lägenhet trycker konstant mot tinningen. Igår flyttade vi soffan 90 grader så den står nu med ryggen mot en annan vägg och rummet blev helt plötsligt mycket större! Så nu har jag tvingat kära älskling att vi ska åka till IKEA imorgon och shoppa upp grejer för våra matpengar! Jey! Får vi ju se om det kommer att hända eftersom vi inte vet om de finns nå matpengar kvar på kontot.

Idag har vi iallfall varit på middag hos pappa, blidde lasange med äppelkompott till efterrätt. Det gick bra med pojkvännen, han var nervös innan men allt löste sig när han slappnade av.

Nu ska jag kura upp mig i soffan med sallad och pojkvänn,, heaven...


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0