Trött,,,


Måndag.

Herregud vad jag är trött, två dagar i rad har jag inte kunnat sova okej på, tror det dels beror på "pressen" att jag måste gå upp innan fem för att jobba, men igår när jag vaknade mådde jag så illa och var så nervös och hade huvudvärk så jag ställde in, men idag, ja då jävlar. Börjar 6.40 slutar 14.10. Efter jobbet ska älskling komma och möta upp mig och vi ska fara på ärenden och senare hem till middag hos mamma<3

Måste få påpeka hur underbar kärleken kan vara. Hur underbar min kärlek är.
- När vi är och handlar packar han kassarna och han packar en lite lättare för mig så jag slipper bära tungt.
- Han är den som springer ner och handlar när man glömt något.
- Om inte jag kan sova, tänker inte han sova.
- Man får te och massage när man inte kan sova<3

Jag älskar dig så mycket, tack för att du finns.



Kommentarer
Postat av: Djävulen.

gå och lägg dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0