Usch fy och blä,,


Lördag.

Idag ska jag jobba. Inte fått nå jobb på hela veckan (tim anställd) så idag ska jag jobba på mitt "första" jobb. Totalångest kan man förklara min sinnestämming. Jag är förkyld, varit hela veckan, halsen gör ont, huvudet gör ont, näsan andas man inte ur längre. Men jag jobbar nio timmar idag och det är en lördag dvs 100 % OB så idag tjänar jag typ 1600 kronor, då kan man inte sjukanmäla sig. Efter jag slutat jobbet 21.15 ikväll måste jag åka till andra jobbet och se om jag fått några tider veckan som kommer. Jag ska få pannkakor när jag kommer hem^__^;;

Vad finns de mer att skriva? - Jag vet inte. Vad ska man skriva här egentligen? - Jag vet inte. Kan ju highlighta mitt sambo liv lite - ÄLSKAR DET! Måste få påpeka igen hur underbart det är att få sova med den man älskar. Det enda minuset är att jag är väldigt "ensam" av mig och nu när han inte har ett jobb "sitter man ihop" man får inte den där ensam tiden som jag älskade så mycket förut. Men man får passa på när han är och handlar, när man åker hem från jobbet och till jobbet. Men egentligen vill man bara vara med sambo så mycket man bara kan. Men vi är fortfarande två personer inte en.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0