1 september,,


Tisdag.

Ååh ännu en månad avklarad! Nu är de inte långt kvar tills jag blir sambo och jag äntligen (ÄNTLIGEN) får en vardag med mitt livs kärlek!

Vad har hänt idag, vi hade sista dagen av JTFen idag, så skönt och vara klar med det! Jag scorade 44/50 på provet skit duktig var jag tycker jag! Så jag unnade mig själv shopping (oj vad shopping de blev)

Inneköpt idag:
- Skjorta från hm
- Blus från kappahl
- Hårband från kappahl
- Armband från kappahl
- Två tvålar, en ansiktsrengöringskräm och badskum från lush

Klockan är åtta och nu ska jag börja varva ner, ska lägga mig i badet med ett kallt glas vatten och ska sedan lägga mig i sängen och slappna av och sova tidigt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0