Första dagen på jobbet,,,



Måndag.

Första dagen på jobbet och min väckarklocka strulade så att jag blev sen!!

Hoppas alla har haft en bra dag, jag är lite tömd så orkar inte skriva något, finns inte så mycket att skriva egentligen heller.. men men.. imorgon är de tisdag, jobbar ensam då,, nervös.. slutar 22.55. Sedan ska man hem och sova, jobbar hela onsdagen till halv sju, stress städa hela lägenheten och sen försöka sova, eller sympati vara vaken hela natten med älskling som åker tåg, sen träffa honom ååh gud att få kyssa honom är de enda som cirkulerar i mitt huvud, hans läppar och att få en kram!! Saknaden är enorm och snart är du här mitt underbara<3


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0