Godkänd


Onsdag.

Denna dag kommer jag komma ihåg för alltid. Jag är nu utbildad. Imorgon är sista dagen på praktiken och fredag är sista kursdagen då vi får kvittera ut alla våra saker. Tog kompetensprovet idag. Jag klarade det! Hur många poäng och så jag fick får jag reda på, på fredag! OMGAD! Jag har klarat något helt ensam! Jag sökte själv, gick på interljuvERNA själv, jag gick kursen, jag pluggade, jag praktiserade. Jag klarade något. Utan dig. Utan någon. Du som tvivlade; jag klarade mig, jag kommer klara mig själv, och jag kommer att ha ett bra liv och lyckas och vara lycklig. Du är inget för mig. Du existerar inte längre. Jag är bättre än vad jag gjort på länge.


Jag är bra.

För mig att erkänna detta är något som jag aldrig trodde skulle hända. Men så är det. Jag är bra.

Torsdag: Jobbar 04.30 -10.50
Fredag: Avslutning på kurs som sedan följs av middag.
Lördag: Kanske jobba på mataffären
Söndag: STÄDA

Måndag: Nya erfarenheter.


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0