Intensivt,,



Onsdag.


Intensivt, det ordet kan väldigt bra beskriva min dag.

Jag försov mig imorse och missade bussen, sedan var det "allvarligt" växelfel i Karlsberg så vissa tunnelbanor var inställda, so far so good. Väl på jobbet var det otroligt intensivt efter "lunch", massa förseningar och vändningar som skulle vara 15 minuter blev till 3. Kom hem till halv åtta, satt i telefon och vid datorn till åtta och har tills nu intensiv städat, har hittils hunnit med;
- Dammsugat vardagsrummet
- Dammsugat hallen
- Plockat upp alla kläder som ligger i hela lägenheten
- Städat garderoben
- Städat, damsugit och torkat i badrummet

Det som väntas nu är resten. Dammsuga, skura, damma, diska, plocka.
Sedan ska man även hinna tömma/flytta lite saker så Robin får lite space när han kommer hit.. Älskling, tåget går 00.10! Måste hinna dammsuga innan klockan tio så måste skynda mig på nu! 

Skriver antaglien ikväll innan jag stupar.

Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0