kiwikyss


Onsdag.

Idag ställde jag klockan på tio, men gick upp halv tolv. Men jag har iallfall klätt på mig, duschat och till och med fått på lite mascara! Jag ska iväg till hötorget, rättare sagt sveavägen till Jerns och köpa ett par skor jag kan ha på mig idag då det är dagen D idag!! Jag ska jobba ikväll för första gången på tåget! Eller ja, ska gå med handledare, men det är ju faktiskt jobba. Missade även den bussen jag skulle ta för mamma ringde så passar på nu att skriva ett litet inlägg! Jag har inte vant mig vid håret än, fortfarande för kort, att känna håret röra byxlinningen när man sitter och nu ha håret till axlarna är en 20 cm skillnad.

Nu måste jag bege mig! men hoppas alla får en bra dag.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0