KLAR!


Onsdag.


Nu är allt klart! Har gjort allt man kan göra förutom att skrubba lister! Jobbigt, allt värker men fan vad skönt det kommer bli imorgon att vakna upp! Funderar fan på att byta lakan i sängen också, tänkte om man duschar nu, och lägger sig i helt nya lakan typ "den sista natten ensam" eller så. Kommer kännas otroligt konstigt att nu när han kommer hit ska han bo här. Shit shit shit! Jag har inte sett min lägenhet såhär ren på mer än en månad. Nu ska jag som sagt, bädda rent, och göra en total "feel pretty" dusch och sen ska jag lägga mig i sängen och antingen sova eller kolla nya avsnitten av Gossip Girl eller av One tree hill! Mys!

Hoppas alla får en god natts sömn och en bra dag imorgon.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0