Naked juice bar.


Onsdag.

Den här veckan går fort! Jag har druckit två stycken naked juice bar idag! Älskar det där stället, men är lite dyrt, så ska köpa hem massa frukt och bär och youhurt och mjölk och komponera mina egna, kan dessutom lägga ner linfrön och müsli så blir det mera "frukost" i dom! Mumsigt!

Idag tåg vi ut ett tåg till "depån" aka blackvreten, där vi fick testa evakureing, fyfan vad vi skrattade! Vi skulle varva att vara tågvärd och passagerare så alla kunde prova på, vi hade alla kan jag säga, fullgubbe, blind, hysterisk dam, rysk hysterisk dam, spanskt par som var helt dumma i huvudet^^;; och sånt skoj! Verkligen roligt. Men när vi skulle åka hem så ringde min chef från mitt andra jobb och då började jag få panik och ångest för jag vill inte tillbaka dit, men jag måste speciellt om älskling flyttar ner hit, vet ju inte vad jag kommer få, är ju bara tim arbetare!

Nu tänkte jag iallafall diska och städa i köket, bädda min säng och sedan bege mig till kusin och sova där. Känns inte bra att bara ligga hemma och tycka synd om sig själv.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0