Rar, rolig, glad, gullig, noggrann, kunskapsvillig och skämtsam.


Torsdag.

Min rubrik är de orden mina kurskamrater tycker om mig^^;;

Idag hade vi hela dagen ämnet; Service och kundbemötande. Mycket intressant, man lärde sig saker om sig själv, sitt eget beteende, hur andra uppfattade en! Väldigt produktivt och nyttigt!

Det är väldigt mörkt ute, lígger ett stort grått moln över himlen och säger jag tänker ge er regn ungefär...

Ska nog lägga mig i soffan nu med en mörk choklad bit och en kopp te och njuta av en städad lägenhet och ett bra liv.

Kommentarer
Postat av: nena

keso,är mina vita tygskor in youre crib?

2009-09-05 @ 19:38:54
URL: http://littlecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0