Trött



Torsdag.

Godmorgon?
Händelserikdag igår kan man ju säga... åkte till kusin vid åtta och sedan skulle jag laga lunch och middag och sen skulle vi ut med hunden och kolla på fråga olle.. somnade vid 01.00, skulle upp 02.45. Åkte till jobbet och körde sista praktikdagen och fick även lite jobb tider nästa vecka så min nya kalender jag beställt från personligalmenacka.se kommer att passa jätte bra nu! (min gula från förra året är ju slut). Kom hem sen vid halv tolv, ringde lite samtal och stupade i säng vid ett... vaknade vid 16, 19 och 21 av samtal och ska typ gå och lägga mig nu igen, ska bara göra lite lunch till imorgon.

Imorgon är sista dagen på kursen! Vi ska gå igenom hela provet och sedan kvitta ut våran utrustning, sedan ska våra SGC chefer dra med oss på något jippo och sedan blir de middag. EFter de är de hem till kusin och träffa girlsen och på lördag ska jag jobba i mataffären hela dagen och på söndag STÄDA.


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0