Vecka 39,,



Söndag.

God eftermiddag! Idag sov jag till tolv och sen klockan ett har jag sprungit upp och ner till tvättstugan. Annars har jag spenderat dagen i soffan, har legat på något konstigt vänster och har nu massa ont i ryggen. Tänkte berätta för dig/er hur min nästa vecka ser ut. Måste säga att nästa vecka, vecka 39 är veckan som förändrar mitt liv på så många sätt. Mina första riktiga jobbdagar på nya jobbet, flyttar ihop med min älskade Robin, varav första gången jag bor med en kille.

Måndag:
Jobbar tur 206, Intid; 06.30 - uttid 14.25 (måste gå upp klockan 04.00 imorgon)
Hem till pappa på middag efter klockan 20.00 
Tisdag:
Jobbar tur 113, Intid; 13.45 - uttid 22.55
Onsdag:
Jobbar tur 110, Intid; 10.15 - uttid 18.35
Torsdag:
Städa städa städa städa städa
Fredag:
Lön + Robin flyttar hem till mig, han tar med sig sina föräldrar så de sover över här.
Lördag:
Sami fyller 40 år, så ska dit på 40 års fest.
Söndag:
Söndagsmys med älskling, middag och bio förhoppningsvis!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0