yo,,


Tisdag.

Fyra dagar sedan jag skrev, vad har hänt sedan dess?

Helgen: I helgen har jag mest spenderat dagarna i sängen och sovit och tagit det lungt i allmänhet. Igår så klippte jag av mig håret, 20 cm eller så klippte frisören av, sedan färgade hon håret, klippte lugg och nu är jag en "ny människa" höstklar! Efter klippning och lunchen på kusins jobb åkte jag hem och sov, sedan väckte pojken mig klockan 19 och då lagade jag en snabb middag och begav mig sen till jobbet. För jag ska tunnelvandra under arlanda och lära mig utgångar och sådant. Kom hem imorse vid 4.40 ungefär eller så, somnade vid sex och vaknade av en jävla telefon försäljare vid elva, kunde inte sova om och har spenderat min föremiddag i soffan framför tvn, men tänkte rycka upp mig och diska nu!

Ursäkta inlägget utan punkter, men jag bryr mig inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0