0316240110


Jag jobbar natt, där av uppdatering.
Slutar 05.55.
Har dragit i mig fyra koppar choklad och tre koppar kaffe, är så trött att mina ögon gör ont. Förstår dock inte, lagt mig runt fem i två veckor nu. Antar att de äntligen börjar slå över.

Inatt innan jobbet åt jag och sambo en god tacogratäng som raring gjorde. Ikväll ska jag laga mat, då blir det carbonara, var länge sedan. Annars så hoppas jag att de inte händer så mycket mer idag söndag. 

Btw; note till Tom, om du fortfarande läser, jag har sett en film som heter Law abiding citizen (klaga på min stavning du) och den var bra, tror du skulle gilla den. Gerard Butler är med (300 filmen). Dessutom kommer de ut super bra filmer snart i typ mars  kommer inte ihåg namnen nu, men jag vet att du kommer få lite sug på dom^^;; om du inte läser så skitsamma.

Ne ska väl försöka göra något efektivt typ leta jobb åt sambon nu.

Pyss



Kommentarer
Postat av: T

ooh! så trefvligt att få se mitt namn, klart jag fortfarande läser :D får ta och spana in den filmen, är Butler med är den nog värd att se.

2010-01-31 @ 22:31:43
URL: http://thampoprasit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0