20100101


Mitt första blogginlägg för iår.

Hade alla en bra dag igår/inatt?

Jag och sambon hade inga speciella planer för dagen så vi har som vi gjort i en vecka lagt oss sent/tidigt kvällen innan och sov bort mesta delen av dagen. När vi väl gick upp vid två? kanske. Så spenderades mesta delen av dagen framför datorn tills vi insåg att de inte finns nå middag hemma, så sprang ner snabbt till affären innan den stängde.

Menyn:

Förrätt:
ingen
Varmrätt:
lövbiffrullar fyllda med cantadou ost (pepparot, vitlök örter), och rödlök, till de så åt vi hemmagjord potatisgratäng och sallad av haricotverts och tomat.
Efterrätt:
Gino, på mango och kiwi

Nothing fancy men endå. När klockan slog 00.00 hängde vi ut genom fönstret och kollade på raketerna och kysste varndra (everybody? goes aaahh)

Strax efter tolv fick jag ett samtal som var väldigt ledsamt. vila i frid.

-----------------------------------

Vad är mina förväntingar/planer/mål/drömmar med detta år då?

- Hm.. har nog inga speciella, ska väl försöka få lite ledigt, umgås mer med dom viktiga i mitt liv, och kanske försöka få sambon att lämna landet med mig? nästa år vill jag vara utomlands på nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0