Gökväll


Jag är i norrland. Har varit här sen den fjärde där av uppdateringen (läs: ingen uppdatering). Eftersom min kusin har tappat min bärbara dator i golvet och sambons mini är seg och hans stationära är för otymplig och ta med sig på tåg samt buss så kom vi hit datorlösa; resultat tre datorer på tre spelnördar. Vart hamnade jag då? - Jo, jag har lär mig sticka. Jag håller på att sticka en halsduk. Jag har upptäckt fyra nya serier på tvn. Jag har hört av mig massor till mina vänner, och min kalenders målarsidor har fått lite färg.

Idag är det den 13 januari, och alla som planerar för min födelsedag om 17 dagar!!!!!! Så har jag äntligen kommit på mina planer. Kryssning med mina girlfriends!! Kommer bli super skoj! Jag kommer köra på kortet; Charlie its my birthday buy me drinks osv. Förståeligt.

Annars då?

Idag onsdag 13: Planerat att ta bussen in till stan och shoppa lite
Torsdag 14: Åka hem. Kommer hem 13.30. Shoppamat, ringa jobb, baka, göra godis.
Fredag 15: Inget planerat.
Lördag 16: Mamma fyller år, gratis middag=score!
Söndag 17: Hosting dinnerparty for my girls<3<3
Måndag 18: Ingen aning.

Min söndags Meny:
Förrätt: Vin.
Varmrätt: Ratatoulle(?) med ris och kyckling
Efterrätt: GingerGino

Nu ska jag fortsätta titta på desperate housewifes(?)

Sen ska det sovas!

Pyss och natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0