Hällå




Fick lite quality time med datorn nu med, alla pojkar ligger i en varsin soffa och glor playstation....

Nu har vi packat, handlat matsäck och nu väntas bara städa rummet och diska. Känns otroligt bra och trist att åka hem. Känns så skönt att åka hem för att jag saknar verkligen vännerna och sängen och lägenheten! ligga och slöa framför tvn i min soffa^^;; dock är ju typ sofforna här skönare men endå. Inta samma sak.. Ja, jag svammlar. Känns dock trist att åka hem till jobb, uppföljning och ångest över att vända på slantarna. Finns så mycket man vill shoppa!

Hur såg min dag ut då? Jag var super duktig och gick upp 07.58, åt gröt till frukost. Gick och la mig vid elva och sov till 15.00... Inte så bra.. Åt hemmagjord pizza till middag, varit på byn. suttit vid datorn, ringt lite samtal till jobbet, stickat. Nu ska jag gå och njuta av så mycket vatten jag kan! Tror vi bara kommer att ta med oss kanske fem lite hem.. räcker inte länge..

pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0