Lista



Namn: Vanessa

Piercingar: Nej, men sex hål i öronen

Tatueringar: Nej

Längd: 1,63

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Brunt, men ska färga efter lön

Fräknar: Brukar få på sommaren

 

Kär? Väldigt ♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, vill ha en lägenhet med balkong

Tycker du att du är attraktiv? Nej.

Dricker du? Jo, men inte så ofta efter som jag måste blåsa på jobbet.

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Det som finns hemma

Vilken parfym använder du? Ingen speciell

Vad är du rädd för? Ormar

Gillar du att tvätta? Nej, men föredrar att tvätta framför att diska

Gillar du berg- och dalbanor? Nej, höjdrädd

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Kommer inte ens ihåg när jag hyrde en.

Filmen du köpte? Aldrig köpt en film.

Låten du hörde: Eftertextlåten till Johan Falk

Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg när, tror inte jag har laddat ner någon låt någon gång

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Anna

TV-program du såg? Robinson

Person du tänkte på? Robin

 

 

Favorit…

Låt: Supermassive black hole - Muse.

Sak att göra: Kyssas, inreda, mysa, sova, äta, vara med vänner, bada, resa.

Sport: Powerwalks

Dryck: Pucko

Kläder: Leggings och linne

Film: Vet ej

Bil: Rosa Caddilack

Serie: The big bang theory, How i met your mother, OTH


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Japp, skulle inte fått träffa Robin annars.

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL?
Ja Robin


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? För många

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte

Tjejer du kysst? När jag var extremt full har jag kysst/bitit/vet inte alls kysst två

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ellen

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ två eller en

 

Senaste…

Boken du läste? Denise Rudberg - Åse

Personen du fick e-mail av? Familjeliv.se

Personen du fick brev av? Fortum

Personen du fick sms av? Robin

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Mina föräldrar skildes när jag var tre så innan dess.

Saken du köpte? En burk

 

 

Vad har du gjort idag? Vaknade upp vid 14, och började direkt städa, vid fem öppnade jag dörren nyduschad och med tandborsten i munnen, då kom mina girls och vi åt middag och de stannade till tio i åtta, efter det har vi kollat på vänner och bara myst, nu sitter jag här

Brukar du svära mycket?
Ibland

När stiger du upp på morgonen? Beror på om jag jobbar/börjar jobba

Vad har du på dig? Tights, linne, trosor

Vad ska du göra ikväll? Inatt ska jag se Golden Globe, sen sova

Vad är du allergisk mot? Inget som jag vet

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Hmm föredrar ingen

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Sådär

Var du glad igår? Stundtals

Vad dansar du till? Det som spelas

Stockholm är… ? Jobbigt

Göteborg är… ? Där en expojkvän skulle ta mig till men åkte med sin nya tjej istället.

Kan du sjunga? Nej

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti, men snabbmakaroner med smör och ketchup och ost är extremt gott ibland

Land du vill besöka? Italien, Frankrike, Grekland och USA bara för att gå på Harry Potter parken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0