Morrn morrn



Anna har precis gått hem efter en snabbmys fik. Hon glömde sina glasögon här igår så lucky me fick besök idag igen^^;;

Igår var jätte mysigt, de kom hit vid 17 och då öppnade jag dörren nyduschad och med tandborste i munnen. Men maten var god och sällskapet och julklapparna var fina. Jag fick ett jätte fint nagellack, en hjärtskål och ljushållare (rosa), de står nu och brinner i fönstret.

Vad händer i veckan då?

Måndag:
Idag, inget försöka lägga mig i tid.

Tisdag:
Jobbar; 13.45 - 23.25

Onsdag:
Jobbar; 15.55 - 00.25

Torsdag:
Inget planerat, bio kanske.

Fredag:
Jobbar; 15.55 - 23.40

Lördag:
Inget planerat.

Söndag:
Inget planerat.


Jag hoppas att få jobb de dagar då jag inte planerat något pga att vi varit uppe hos Robins föräldrar och behöver ta igen de jobb dagarna, jag var ju en idiot och sov till 15 idag så jag missade att de hade ringt mig och frågat om jag kunde jobba, fan fan fan. Men får vara på lite mera då.

Nej nu ska jag vara lite med sambon.

Pyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0