Just a little bit


Idag har dagen verkligen inte blivit som jag ville? mina planer var gå upp runt nio, raka benen, äta power frukost och sen möta M på jobbet och gå och träna, sedan äta lunch med tjejen och åka hem, städa tvätta och sen åka till pappa för middag och spanska plugg med lillasyster.. Jag vaknade vid nio, somnade om vaknade kvart i tio, smsade M att jag mådde skit, gick och la mig i soffan, somnade....... sov till 14.30.. låg och slötittade på tv, vid 16.50 åkte jag till pappa. kom hem strax efter nio, har nu varit produktiv, bakat "nästan-ost-och-västerbottenost-paj", gjort sallad och krutonger och diskat, och skurit upp kassler i "portioner" och lagt i frysen.

Imorgon har jag jour 14-00. Eftersom vi har en relativt stor personalbrist kommer jag få jobba rätt mycket imorgon, så mina planer är att gå upp typ 8.00 och slänga in en tvätt om tvättstugan är ledig och sen plocka och städa tills jag ska jobba.


- Rolig läsning?
- Nej, tror inte det.

Har räknat lite på alla vackra ting jag vill ha från ikea och slutsumman blev typ 20.000 men det är inräknat en soffa och en säng. Rent LOGISKT sätt är det helt omöjligt och jag kan inte kasta ut 20.000 på en månad på allt jag vill ha. Nej. Utan prio ett är Säng, tv, tvbänk och byrå, och kanske en skobyrå? nej men den ordningen är bra. Sen är det Robins födelsedag om mindre än en månad, Jul om mindre än 4 månader, Min födelsedag (och alla andra i familjen också) så... SPARA och bara tänk viktigt så.. Säng, tvbänk och tv... Ångest fyfan, men prio ett är att få min egen säng såld!

Ska sova nu tror jag.. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0