Wilkommen tillbaka

För att underhålla er min comeback stjäl jag en lista från Flora.

10 FAVORITER
Färg: Rosa i alla dess former
Mat: Pasta
Band: Fastnar för nya var dag
Film: Jag kan se om Harry Potter och Stardust hur många gånger om, men favorit vet jag inte
Bok: Måste säga en bladning mellan harry potter, stardust series, twighligt seien och gömda, eller kanske pojken som kallades det, jag vet faktiskt inte dyngkåt och helig är bra med.
Sport: dans
Årstid: Alla
Veckodag: Den jag inte jobbar
Glassmak: Gammaldagsvanilj
Tid på dygnet: Tidigmorgon eller senkväll


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Skumgummi i huvudet
Smak: mina spareribs jag tuggar på medans jag skriver
Kläder: pyjamasbyxor och linne
Bakgrund: Marit Larsen - If a song could get me you
Nagellack: Inget
Tid: 15.30
Omgivning: Typstädat vardagsrum
Irritationsobjekt: Allt jag kan tänka på är jobbet, måste slappna av!


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: har typ aldrig dejtat sådär seriöst
Brutit mot lagen: Alkohol är olagligt att förtära om man är under 18.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja. Men aldrig ensam!
Varit med på TV: Jo, typ faddergalan och när jag dansade någon show
Kysst någon du inte känner: Ja.

 

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Ingen
Du tycker om: flera än tre
Du inte gillar: No name

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Höst


1 ÖNSKAN:
Att allt blir bra och att allt löser sig och alla får ut det bästa av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0