Hej



Hej.


Igår;

Igår vaknade vi något så snuskigt sent att de är konstigt! 13.30.. Vi klev upp och gick till affären för att köpa lunch. De blidde frallor, brieost, philadelphia, creme fraiche och gulaschsoppa! Det var år och dagar sedan jag åt det! När vi kom hem gick pojkarna ut med hundarna och jag gjorde min soppa. Efter lunchen satt vi och kollade på tv och var hundvakt till 16.00 då Bea kom hem och löste av oss.
Till middag åt vi pizza! Gud så gott de var köpte en salami pizza med svarta oliver och champinjoner! MUMS! Sen spenderades kvällen med att kolla på bridesmaids, make-up tutorials hur man sminkar sig som Disney figurer och halloween sminkningar sen blev klockan 01.00 och alla var så gott som pigga så då slog vi på filmen Grave encounters. Fy satan alltså så satans läskig! Efter de var jag asrädd så stackars Robin fick tända överallt och hålla i mig, kolla under sängen, inte lämna mig ensam och slutligen kolla på Lilo och stitch med mig i sängen och sova med tänd lampa.. vi somnade kanske runt 04.15.

Idag;

Vi blev väckta av Kim klockan 10.00 gick upp 10.30. Gjorde kaffe till oss och gick upp på övervåningen. Till frukost blev de som vanligt en fralla med ägg och kaviar, kaffet vi gjort här nere och ett glas juice. Efter frukosten åkte pojkarna in till stan för att gå på MIROI´S och jag stannade hemma. Har bäddat sängen och suttit framför datorn, är trött som satan och pga pizzan igår och allt annat onyttigt dansade jag 6 stycken låter på just dance på wiiet för att bränna litegrann och piggna till lite. Pojkarna kommer hem om en timme så tänkte diska nu och dammsuga lite och sen duscha!

Skriver sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0