Söndag, första advent, 28 november.


Godmorgons!

Eller nja, har varit uppe sen sju så är kanske inte direkt morgon för mig nu. Hej.

Idag dejtar jag tvättstugan, har hunnit slänga in två tvättar redan och dagens goda gärning var att plocka ner någon annans tvätt från torkrummet och lägga i deras IKEA påse. Varsågod.

Det är så skönt att stiga upp pisstidigt och ha morgon, när jag steg upp imorse var de mörkt på hela gatan, alldeles tyst och inte en enda bil. Det är en perfekt söndags morgon, så slog mig ner framför datorn satte på P4:as kanal bjällerklang och drack mitt julte jag fick förra året av R:s lillasyster som fyller år idag, och bara var tyst.

Under tiden jag dejtar tvättstugan går jag runt här hemma med universalsprayen (läs: tjoff tjoff) och trasa, mitt mission är att torka av alla ytor som man (läs: jag) aldrig torkar av typ hyllor i hall och sovrum. Whats up with that liksom!? sen kanske de "vanliga" ställena okså får sig ett "tork".

Nej men nu var de dags att springa ner till dejten igen. Lämnar er/dig med ett litet tänk som är otroligt bra att mantra när man har en dålig dag;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0