idag

Hej

Idag blev jag väckt klockan 12.15 av pojkvännen. Har drömt mycket skumt inatt. Har jobbat som gravgrävare, och så har jag blivit skjutsad till Älvjsömässan för att posta ett brev av min farmor i en hummer...


 Klev upp 12.45 när Robin och Kim gick till bussen för att åka till stan. Gick upp och tog lååång dusch, så otroligt skönt! Har efter de spenderat min tid i Kims kök, diskat, torkat av bänkar, mikrovågsugn och prylar på bänken, skönt att röjja lite. Nu sitter jag och väntar på att pojkarna ska komma hem och att de ska bli middag, försöker inte att tänka på att detta är sista veckan jag är här.. Nästa vecka åker jag hem, vet dock ej vilken dag då endast herrn i huset har körkort och han vet inte hur han jobbar den veckan. Finns iof buss men då måste jag sitta och vänta på stationen i fyra eller sex timmar, känns surt men finns ju inte så mycket man kan göra.

Fixa naglarna och vara tjejig lite då och då är måsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0